Συμεών Παληός Diana Shipping
Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping

Ακόμη ένα ναυλοσύμφωνο ανακοινώνει η ναυτιλιακή Diana Shipping, της οποίας επικεφαλής είναι ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, κίνηση που επιβεβαιώνει την επιθετική στρατηγική του με την οποία επιθυμεί να τοποθετήσει την εταιρεία σε ανταγωνιστική θέση στην αγορά σε μια χρονιά που αναμένεται να είναι ανατρεπτική για τις μεταφορές ξηρού φορτίου.

Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε πως, μέσω μιας θυγατρικής της, συνήψε συμφωνία ναύλωσης για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Seattle (χωρητικότητας 179.362-dwt και κατασκευής 2011) με την εταιρεία Koch Shipping Pte. Ltd. από τη Σιγκαπούρη.

Οι ναύλοι θα κυμανθούν στην τιμή των 11.700 δολαρίων την ημέρα, μείον ένα ποσοστό της τάξεως του 5% που αντιστοιχεί σε προμήθεια τρίτων, σε αρκετά υψηλότερα επίπεδα από εκείνα της τελευταίας χρονοναύλωσης του εν λόγω capesize. Για την ακρίβεια, το Seattle είχε χρονοναυλωθεί στη SwissMarine Services S.A., με έδρα τη Γενεύη, ένα χρόνο πριν με ημερήσιους ναύλους στα 7.300 δολάρια.

Το ναυλοσύμφωνο αυτό πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τις 6 Φεβρουαρίου του 2017, ενώ θα έχει διάρκεια από 14 έως 17 μήνες, με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Diana να αναμένει έσοδα ύψους 4,91 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη διάρκεια της ναύλωσης, που είναι οι 14 μήνες.

Συμεών Παληός Diana

Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 26 Ιανουαρίου, ο κ. Παληός έχει εξασφαλίσει δύο ακόμη επικερδείς συμφωνίες για τη Diana.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία είχε ανακοινώσει την επέκταση της χρονοναύλωσης του πλοίου Baltimore (χωρητικότητας 177.243-dwt, κατασκευής 2005) από την Cargill International για χρονικό διάστημα 13-16 μηνών, με τους ημερήσιους ναύλους να κυμαίνονται στα 11.300 δολάρια. Η περαιτέρω περίοδος ναύλωσης του πλοίου πρόκειται να αρχίσει στις 3 Φεβρουαρίου.

Παράλληλα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με τη Noble Resources International για τη χρονοναύλωση του πλοίου Arethusa (χωρητικότητας 73.593-dwt, κατασκευής 2007) έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως, για περίοδο 10-14 μηνών. Η περίοδος ναύλωσης έχει ξεκινήσει από τις 23 Ιανουαρίου.

Από τις δύο συμφωνίες για τα Baltimore και Arethusa, ο κ. Παληός εκτιμά ότι η Diana θα αποκομίσει έσοδα 6,57 εκατομμυρίων δολαρίων κατ’ ελάχιστον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Χατζηπατέρας: Δραματική μείωση στα έσοδα της Dorian LPG – Πτώση της μετοχής κατά 7,8%

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Η κρίση στα containerships ψαλιδίζει τις εκτιμήσεις των αναλυτών για την Costamare

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καλλιμανόπουλος: Προστασία από τους πιστωτές της ζητά η Toisa – Βουνό τα χρέη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here