Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Καταγγελία Θ. Βενιάμη για την κατάσταση στη ναυτιλία

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 9,89 στον αέρα της εκπομπής των Δήμου Βερύκιου και Σπύρου Λάμπρου, κατήγγειλε ότι οι συνδικαλιστές θέτουν ανυπέρβλητα εμπόδια στους Έλληνες πλοιοκτήτες και δεν τους επιτρέπουν να προσλάβουν Έλληνες ναυτικούς, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «σε 5.000 ελληνόκτητα πλοία δεν υπηρετούν ούτε 5 Έλληνες» εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση στον πρόεδρο της ΠΕΝΕΝ Αντώνη Νταλακογιώργο λέγοντας ότι «Δεν μπορεί κάποιος που κάθεται σε μια καρέκλα να κόβει το συνταγματικό δικαίωμα σε νεαρούς Έλληνες να βρουν δουλειά. Ας δει τι συμβαίνει στην ξηρά ο κ. Νταλακογεώργος». Ο κ. Βενιάμης δεν παρέλειψε να εξηγήσει ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες θα μπορούσαν να απορροφήσουν χιλιάδες ανέργων, αν οι συνδικαλιστές σταματήσουν να τους εμποδίζουν.

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η DHT Holdings απέρριψε την πρόταση εξαγοράς της από τη Frontline

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή DHT Holdings ανακοίνωσε ότι η διοίκηση απέρριψε τελικά την πρόταση του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen να εξαγοράσει το σύνολο των διαπραγματεύσιμων κοινών μετοχών της και να περάσει στον έλεγχο της ναυτιλιακής του τελευταίου Frontline. Η πρόταση Fredriksen απερρίφθη καθώς το διοικητικό συμβούλιο της DHT έκρινε ότι «είναι ανεπαρκής και υποτιμά την εταιρεία μας, καθώς αποτελεί μια καιροσκοπική προσπάθεια εκ μέρους της Frontline».

Νέο VLCC για την Kyoei Tanker

Στην παραγγελία ενός νεότευκτου δεξαμενόπλοιου τύπου VLCC προχώρησε η ιαπωνική ναυτιλιακή Kyoei Tanker, το οποίο θα κατασκευαστεί στα επίσης ιαπωνικά ναυπηγεία Namura Shipbuilding. Το πλοίο αναμένεται να έχει παραδοθεί στην εταιρεία ως τον Αύγουστο του 2019, ωστόσο, η Kyoei επέλεξε να μη γνωστοποιήσει τις οικονομικές λεπτομέρειες της παραγγελίας.

Δεν συνταξιοδοτείται ο J. Fredriksen

Ο Νορβηγός εφοπλιστής John Fredriksen δήλωσε χαρακτηριστικά, σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του στις Financial Times, ότι «Η συνταξιοδότηση δεν είναι επιλογή για μένα, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα 3-5 χρόνια», καθώς οι υποχρεώσεις του είναι πάρα πολλές ενώ επιθυμεί, παράλληλα με τις υπόλοιπες δραστηριότητές του, να επιβλέψει και την διαδικασία αναδιάρθρωσης της Seadrill, η οποία διανύει μια δύσκολη περίοδο.

Πέντε containerships της Hanjin Shipping προς πώληση

Προς πώληση πρόκειται να διατεθούν πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής Hanjin Shipping, όλα χωρητικότητας 13.100-teu και κατασκευής 2012-2013. Την πώληση θα διεκπεραιώσει δικαστήριο του Χονγκ Κονγκ, το οποίο και θα ανακοινώσει στις 14 Φεβρουαρίου τον αγοραστή που θα τα κατοχυρώσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο John Fredriksen θέτει τις βάσεις για μία εταιρεία-μεγαθήριο στην αγορά των OSV

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: 50,6 εκατ. δολάρια στα ταμεία της Star Bulk από την ιδιωτική τοποθέτηση δύο funds

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τσάκος και Βενιάμης τα λένε έξω από τα δόντια: Θέλουμε να προσλάβουμε 50.000 ναυτικούς και δεν μας αφήνουν

SHARE
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

LEAVE A REPLY