Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Οι τράπεζες ασφαλείς από τον «τυφώνα» Hanjin

Όπως όλα δείχνουν, οι τράπεζες αναμένεται να γλιτώσουν τις συνέπειες από την πτώχευση της άλλοτε κραταιάς νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής Hanjin Shipping, καθώς, σύμφωνα με τη Moody’s είχαν προβλέψει σχεδόν στο 100% το ύψος του χρέους της και έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα. Ωστόσο, η κατάσταση θα είναι διαφορετική για τους κατόχους των ομολόγων της Hanjin, οι οποίοι και έχουν έρθει αντιμέτωποι με απώλειες από τις επενδύσεις τους που ξεπερνούν το 1 δισ. δολάρια.

Οι πειρατές σκότωσαν ναυτικό σε πλοίο ανοικτά της Βόρνεο

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Πειρατές που έκαναν επίθεση στο φορτηγό πλοίο μεταφοράς γενικού φορτίου Giang Hai (χωρητικότητας 4.739-dwt και κατασκευής 2010) που ανήκει σε βιετναμέζικη ναυτιλιακή, σκότωσαν ένα μέλος του πληρώματος και απήγαγαν άλλα 7. Το περιστατικό σημειώθηκε στη Θάλασσα Σούλου, ανοικτά της Βόρνεο, ενώ οι Αρχές των Φιλιππίνων περισυνέλεξαν τα υπόλοιπα 17 μέλη του πληρώματος (μαζί με τον άτυχο άντρα). Οι 7 ναυτικοί που απήχθησαν εξακολουθούν να αγνοούνται.

Αντιμέτωπη με χρέη προς την Commerzbank η Liquimar Tankers

Η ελληνική ναυτιλιακή Liquimar Tankers – θυγατρική της Dioryx Maritime Corporation του εφοπλιστή Δημήτρη Παπαδημητρίου – αντιμετωπίζει χρέη που εκκρεμούν προς τη γερμανική πιστώτρια τράπεζα Commerzbank ύψους 8,5 εκατ. δολαρίων. Η γερμανική τράπεζα έχει καταφύγει στη βρετανική δικαιοσύνη καθώς ζητά 6,6 εκατ. δολ., που ήταν δάνειο για το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC Androniki, το οποίο ποτέ δεν κατασκευάστηκε. Μαζί με τους τόκους, το χρέος προς την Commerzbank ανέρχεται στο ποσό των 8,5 εκατ. δολ.

Συμφωνία μεταξύ KSS και Hyundai για «πράσινα» πλοία

Η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή KSS Line και η Hyundai Global Services (HGS) – θυγατρική των ναυπηγείων Hyundai Heavy Industries (HHI) – προχώρησαν στην υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης (MoU) για την προσθήκη στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς LPG (υγροποιημένο αέριο πετρελαίου) της πρώτης με συστήματα καθαρισμού των καυσαερίων με σκοπό να γίνουν πιο φιλικά προς το περιβάλλον και να ανταποκρίνονται στις επιτρεπόμενες εκπομπές θείου που ορίζει ο IMO (Διεθνής Οργανισμός Ναυσιπλοΐας).

Η Drewry αισιοδοξεί για ανάκαμψη στα containerships

Οι αναλυτές της βρετανικής συμβουλευτικής εταιρείας Drewry αισιοδοξούν ότι ο κλάδος των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων θα ακολουθήσει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης τους περισσότερους μήνες του 2017, ωστόσο, εάν η προσφορά παραμείνει στα τρέχοντα επίπεδα οι spot τιμές θα αυξηθούν σταδιακά αλλά ελάχιστα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Από τάνκερ… σε τάνκερ ο εφοπλιστής

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Τριπλό τζακ-ποτ κερδοφορίας για τον εφοπλιστή

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Βενιάμης: Θα το πάρει το καράβι;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here