Μαρίλη Φραγκίστα Franco Naviera
Μαρίλη Φραγκίστα, διευθύνουσα σύμβουλος της ναυτιλιακής Franco Compania Naviera

Η ναυτιλιακή Franco Compania Naviera, συμφερόντων της οικογένειας Φραγκίστα, προχώρησε σε νέα εξαγορά ενός φορτηγού πλοίου, καθώς βρίσκεται εδώ και καιρό σε διαδικασία ανανέωσης του στόλου της.

Ειδικότερα, η ιστορική ναυτιλιακή προχώρησε στην εξαγορά του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handymax Medi Imabari (χωρητικότητας 56.047-dwt και κατασκευής 2008) για το οποίο κατέβαλε το ποσό των 10,1 εκατ. δολαρίων. Μάλιστα, το πλοίο αυτό θεωρείται αγοραστική ευκαιρία, ενώ, σύμφωνα με τους brokers, η Franco Naviera το απέκτησε για τουλάχιστον 2 εκατ. δολάρια λιγότερα, από τις τιμές που επικρατούν για ιαπωνικής κατασκευής τονάζ τέτοιας ποιότητας και ηλικίας.

Φραγκίστα Franco Naviera
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handymax “Medi Imabari” της Franco Naviera είναι χωρητικότητας 56.047-dwt και κατασκευής του έτους 2008

Γεγονός είναι ότι η ζήτηση για ιαπωνικά φορτηγά πλοία τύπου handymax έχει αυξηθεί κατακόρυφα ήδη από τις αρχές του 2016, με τις τιμές για bulkers 8 και 9 ετών να έχουν παρουσιάσει αύξηση ακόμα και 50% από τον περσινό Ιανουάριο.

Η ναυτιλιακή της οικογένειας Φραγκίστα εξαγόρασε το ιαπωνικής κατασκευής Medi Imabari (έχει κατασκευαστεί στη γιάρδα Mitsui 56 των ναυπηγείων Mitsui) από την ιαπωνικών συμφερόντων ναυτιλιακή World Marine, η οποία το είχε διαθέσει προς πώληση από το Δεκέμβριο του 2016 και είχε ξεκινήσει να δέχεται προσφορές από τις 20/12.

Μαρίλη Φραγκίστα, διευθύνουσα σύμβουλος της ναυτιλιακής Franco Compania Naviera
Μαρίλη Φραγκίστα, διευθύνουσα σύμβουλος της ναυτιλιακής Franco Compania Naviera

Σημειώνεται ότι η Franco Naviera ιδρύθηκε ως Franco Shipping Group από τον Δρ. Αχιλλέα Φραγκίστα το έτος 1948, ο οποίος, αφού απέκτησε το πρώτο του πλοίο το 1951, κατάφερε ως τις αρχές της δεκαετίας του ’60 να διαθέτει έναν ισχυρό στόλο με προοπτικές, εγκαθιδρύοντας την παρουσία της εταιρείας στις μεταφορές ξηρού φορτίου.

Πλέον, η Franco Naviera έχει αναλάβει τη συνέχιση και τη διαχείριση ενός dry bulk στόλου που αποτελείται από σύγχρονα φορτηγά πλοία. Η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης και επέκτασης του στόλου της, αξιοποιώντας τις αγοραστικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αιφνιδιαστική απόφαση: εκτός Αδριατικής μετά από 35 χρόνια μένουν οι Minoan Lines

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Μόλαρης: Ένα ακόμα πλοίο στον στόλο της Empire Bulkers

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στα χέρια Έλληνα εφοπλιστή (;) πλοίο της Pioneer Marine

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Γεωργιόπουλος: Νέο κέντρο υπηρεσιών στη Γερμανία για την Aegean Marine

SHARE
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

LEAVE A REPLY