Γιώργος Κεχριμπάρης: Αν θέλουμε προκοπή πρέπει να δουλέψουμε. Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας τέλος!

O κ. Γεώργιος Κεχριμπάρης με την εμπειρία του σαν στέλεχος πολυεθνικής απαντά στην έρευνα του mononews «Ξαναχτίζοντας το Brand Name Ελλάδα» προτείνοντας τρόπους ώστε να ξαναχτίσουμε το brand της χώρας αλλά και αναλύοντας τους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες έφυγαν με προορισμό άλλες χώρες.

Με ποιο τρόπο μπορούμε να ξαναχτίσουμε το Brand name Ελλάδα;

Το Brand Name «Ελλάς» ανεξάρτητα από την κρίση των τελευταίων χρόνων εξακολουθεί να είναι ένα καλό προϊόν. Το βλέπουμε στον τουρισμό μας που παρά τη σχετική ακρίβεια σε σχέση με γειτονικές αγορές (Τουρκία, Αίγυπτος κτλ) παραμένει ο υπ’ αριθμόν ένα παράγοντας εισαγωγής συναλλάγματος ενώ ενισχύει τα κρατικά έσοδα μέσω φόρων αλλά και κρατάει σε ζωή την παραοικονομία.

Πιστεύω πως η προσπάθεια ενίσχυσης του Brand name πρέπει να επικεντρωθεί στους τομείς της αξιοπιστίας της χώρας, της ασφάλειας, της φυσικής ομορφιάς, του περιβάλλοντος αλλά και της έμφυτης ικανότητας των Ελλήνων στο επιχειρείν, που τους βοηθά να διακρίνονται στο εξωτερικό σε ένα ευρύ φάσμα εργασιών όπου εμπλέκονται.

Ποιοι είναι αυτοί που πρέπει να πρωταγωνιστήσουν στη μάχη για να πάρει η Ελλάδα τη θέση που της αξίζει στο Ευρωπαϊκό στερέωμα;

Οι πρωταγωνιστές αυτής της προσπάθειας πρέπει να έχουμε «μπροστάρη» το Ελληνικό Κράτος που χρειάζεται επιτέλους να επιδείξει σοβαρότητα, αξιοπιστία και πάνω απ’ όλα σταθερή θέση σε ότι έχει να κάνει με τον προσανατολισμό του στον Δυτικό τρόπο σκέψης. Η επιστροφή της Χώρας στην ομαλότητα μέσα από τις καθαρές επιλογές στην ελεύθερη οικονομία, την εξάλειψη της γραφειοκρατίας, το σταθερό και απλό φορολογικό σύστημα, τον ορθολογισμό των εξόδων, τη γρήγορη δικαιοσύνη, την απλοποίηση των επενδυτικών εγκρίσεων και την υποστήριξη στην υλοποίηση τους είναι μερικά από αυτά που έπρεπε να έχουν γίνει από χθες.

Πώς μπορεί η Ελλάδα να πείσει όλους όσοι έχουν μεταναστεύσει τα τελευταία χρόνια να επιστρέψουν στη χώρα τους; 

Όσοι έφυγαν από τη Χώρα δεν ήταν επειδή ξαφνικά βαρέθηκαν τον «ήλιο και τη θάλασσα».

Έφυγαν γιατί η Χώρα τους μπήκε σε ένα υφεσιακό «σπιράλ» από το οποίο καμία κυβέρνηση ως σήμερα δεν μπόρεσε (ή δεν θέλησε να αλλάξει).

Όσο 2,5 εκατομμύρια εργαζόμενοι θα συντηρούν 3,0 εκατομμύρια συνταξιούχους μέσω υπερφολόγησης, τόσο θα αυξάνεται η φοροδιαφυγή και τόσο περισσότεροι Έλληνες από το παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας, που έχει δυνατότητα (και θέληση) για κάτι παραπάνω, θα φεύγουν από τη Χώρα.

Ο καθένας μας πλέον (και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία) πρέπει να απαιτήσει από τις επόμενες Κυβερνήσεις τις δραστικές και τόσο απαραίτητες αλλαγές που περιέγραψα ανωτέρω. Μόνο τότε θα σπάσει το σπιράλ της ύφεσης και θα έρθει η πολύ-αναμενόμενη ανάπτυξη της Χώρας μας. Τότε και μόνο τότε θα αρχίσει η επιστροφή αυτών που έφυγαν.

Πώς μπορεί να σπάσει ο κύκλος της απαισιοδοξίας και της απογοήτευσης;

Η ομελέτα για να γίνει πρέπει να σπάσουν τα αυγά. Αν η Χώρα μέσω των μελλοντικών της Κυβερνήσεων δεν προχωρήσει στις αναγκαίες πλέον, για την επιβίωση μας, διαρθωτικές αλλαγές ο φαύλος κύκλος της μιζέριας, της απαισιοδοξίας και της απογοήτευσης δεν θα σπάσει.

Εμείς όμως είμαστε αυτοί που επιτέλους πρέπει να επιλέξουμε τους Κυβερνήτες μας με τα «σωστά» κριτήρια και όχι με τα «σκισμένα» μνημόνια ή την κατάργησή τους με έναν νόμο ή την μετοχή της τράπεζας της ανατολής και την τεχνολογία του θεού Απόλλωνα που θα μας λύσουν τα προβλήματα χωρίς να κοπιάσουμε.

Οι εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν. Αν θέλουμε προκοπή πρέπει να δουλέψουμε. Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας τέλος!

O κ. Γιώργος Κεχριμπάρης είναι στέλεχος πολυεθνικής εταιρίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αντώνης Ζαΐρης: «Να εφαρμόσουμε στη χώρα μας τον κανόνα των ίσων ευκαιριών»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: K. Σπυροπούλου: Nα ξεκινήσουμε να συνθέτουμε την εθνική μας αφήγηση, τα θέλω μας, το σχέδιο μας για την Ελλάδα του μέλλοντος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κωνσταντίνος Μίχαλος πρόεδρος ΕΒΕΑ: «Δημιουργώντας ένα νέο brand name για την Ελλάδα»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here