Γ. Οικονόμου: Μαζική αποχώρηση των επενδυτών από τη Dryships. Πώς θα σώσει τη μετοχή ο εφοπλιστής

Βουτιά άνω του 25% σημειώνει η μετοχή της ναυτιλιακής Dryships, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, ενώ η διοίκηση της εταιρίας σε μία προσπάθεια να «σώσει» τον τίτλο που διαπραγματεύεται πλέον λίγο πάνω από το 1 δολ., ανακοίνωσε την απόφαση της να προχωρήσει σε reverse split.

Σημειώνεται ότι κατά την ετήσια γενική συνέλευση της Dryships που πραγματοποιήθηκε στις 26 Οκτωβρίου 2016, οι μέτοχοι άναψαν το «πράσινο φως» για τη διαδικασία του reverse split εξουσιοδοτώντας το ΔΣ της εταιρίας να καθορίσει την αναλογία.

Έτσι από τις 23 Ιανουαρίου 2016, οι κοινές μετοχές της ναυτιλιακής θα διαπραγματεύονται στην αγορά του Nasdaq με τη νέα τιμή που θα προκύψει από το reverse split που θα πραγματοποιηθεί σε αναλογία μία μετοχή προς οκτώ. Συγκεκριμένα, για κάθε οκτώ μετοχές της εταιρίας θα δημιουργείται μία νέα μετοχή.

Μέχρι και τις 19 Ιανουαρίου η εταιρία είχε 69.357.841 κοινές μετοχές, οι οποίες θα μειωθούν σε περίπου 8,7 εκατ. μετοχές.

Δείτε live τη διακύμανση της μετοχής

dryships

Κατά τη συνεδρίασης της 19ης Ιανουαρίου στις 20:00 ώρα Ελλάδος, η μετοχή της Dryships κατέγραφε απώλειες σχεδόν 25% και διαπραγματεύονταν στα 1,17 δολάρια. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την τέταρτη προσπάθεια που πραγματοποιεί η διοίκηση της εισηγμένης για να διατηρήσει την αξία του τίτλου πάνω από το 1 δολ. που αποτελεί βασική προϋπόθεση για την παραμονή της στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Σημειώνεται ότι οι επενδυτές δεν είδαν με καλό μάτι την πρόσφατη απόφαση του Γιώργου Οικονόμου να εισέλθει στην αγορά των πλοίων μεταφοράς LPG, καθώς η μετοχή της DryShips έχει δεχθεί αλλεπάλληλες πιέσεις καταγράφοντας αρνητικό ρεκόρ. 

Σημειώνεται ότι από τις αρχές του 2017 έχει κατρακυλήσει από τα 3,73 δολ. στα 1,17 δολ. ενώ τον περασμένο Νοέμβριο είχε ξεπεράσει ακόμα και τα 100 δολάρια!

Η DryShips έκανε πρόσφατα γνωστό ότι προχώρησε στην πρώτη της εξαγορά δεξαμενόπλοιου μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) τύπου VLGC, το οποίο κατασκευάζεται στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI). Η εταιρία κατέβαλε το ποσό των 83,5 εκατ. δολαρίων για την απόκτηση του νεότευκτου δεξαμενόπλοιου, το οποίο είναι και το πρώτο της πλοίο υγρού χύδην που αποκτά εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς είχε επιλέξει να επικεντρωθεί στις μεταφορές ξηρού φορτίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι τελευταίες τάσεις στην αγορά των τάνκερ. Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πίττας: Πήρε το πλοίο και κέρδισε τους Κινέζους

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Εκτόξευση για τη μετοχή της Dorian LPG

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Λίλιαν Μαργαρίτη
H Λίλιαν Μαργαρίτη στο mononews είναι αρχισυντάκτης του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Εργαστηκε στο παρελθόν στην εφημερίδα Κέρδος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here