Γιάννης Χατζηπατέρας
Γιάννης Χατζηπατέρας. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Dorian LPG

Τα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο του 2016 ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Dorian LPG, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Γιάννης Χατζηπατέρας, που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου ανακοίνωσε δραματική μείωση στα κέρδη.

Ειδικότερα, η Dorian ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο μειώθηκαν και διαμορφώθηκαν στα 5 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 54,66 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Αντίστοιχα, για τους 9 μήνες του 2016, τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 3,39 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 109,5 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Γιάννης Χατζηπατέρας Dorian LPG

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το τρίτο τρίμηνο του 2016 παρουσίασαν σημαντική μείωση και διαμορφώθηκαν στα 13,9 εκατ. δολάρια, όταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015 είχαν διαμορφωθεί στο ποσό των 68,7 εκατ. δολαρίων. Για την περίοδο των 9 μηνών του 2016, τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 56,7 εκατ. δολάρια, έναντι EBITDA ύψους 145,8 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Επιπλέον, η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Dorian ανακοίνωσε ότι για το τρίτο τρίμηνο του 2016, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,09 δολάρια, έναντι κερδών ύψους 0,97 δολαρίων/μετοχή το τρίτο τρίμηνο του 2015. Αντίστοιχα, για την περίοδο των 9 μηνών του 2016, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν 0,06 δολάρια, έναντι κερδών ύψους 1,92 δολαρίων/μετοχή την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Τα τριμηνιαία έσοδα της ναυτιλιακής για το 3ο τρίμηνο του 2016 μειώθηκαν σε ποσοστό της τάξεως του 61,7% και διαμορφώθηκαν στα 35,7 εκατ. δολάρια, όταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015 είχαν κυμανθεί στα 93,3 εκατ. δολάρια. Για τους 9 μήνες του 2016, τα έσοδα κυμάνθηκαν στα 119,8 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 203,8 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015.

Dorian LPG Γιάννης Χατζηπατέρας
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου τύπου eco-VLGC «Challenger» της Dorian LPG είναι χωρητικότητας 84.000-cbm και κατασκευής του έτους 2015

Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε η Dorian, το ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) για τους μήνες Οκτώβριο-Δεκέμβριο του 2016 διαμορφώθηκε στα 17.796 δολάρια ημερησίως, έναντι 56.253 δολαρίων ημερησίως το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για την περίοδο των 9 μηνών του 2016, το TCE διαμορφώθηκε στα 21.131 δολάρια/ημέρα, έναντι TCE ύψους 60.050 δολαρίων/ημέρα την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015.

Την ίδια στιγμή, το λειτουργικό κόστος στα πλοία της εταιρείας παρουσίασε αύξηση κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 και διαμορφώθηκε στα 8.456 δολάρια ημερησίως, έναντι 8.180 δολαρίων ημερησίως το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα που εμφάνισε η ναυτιλιακή, ο κ. Χατζηπατέρας – που διατελεί πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος – τόνισε ότι «Τα αποτελέσματα που εμφανίσαμε το τρίτο τρίμηνο αντανακλούν τις συνεχείς ναυλώσεις των πλοίων μας, την καλή διαχείριση του κόστους και το στόχο μας να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σωστά. Οι τιμές στη spot αγορά έχουν διαμορφωθεί ανάλογα με τις περικοπές που επέβαλε ο OPEC, ωστόσο, παραμένουμε επιφυλακτικοί όσον αφορά τις προβλέψεις μας για την αγορά. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μας ότι θα σιγουρευτούν ώστε η εταιρεία να διατηρήσει την ηγετική της θέση ανάμεσα στον ανταγωνισμό και να συνεχίσει να παράγει όφελος για τους μετόχους».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο John Fredriksen θέλει να φτιάξει μία εταιρεία-κολοσσό με πάνω από 90 τάνκερ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Καλλιμανόπουλος: Προστασία από τους πιστωτές της ζητά η Toisa – Βουνό τα χρέη

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Η κρίση στα containerships ψαλιδίζει τις εκτιμήσεις των αναλυτών για την Costamare

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here