Βαγγέλης Μαρινάκης Capital
Βαγγέλης Μαρινάκης, εφοπλιστής Capital Ship Management

Η ναυτιλιακή Capital Ship Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, επιβεβαίωσε τελικά τις φήμες που κυκλοφορούσαν από το Νοέμβριο του 2016 σχετικά με τις εξαγορές των τριών πλοίων της νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής SK Shipping, επιβεβαιώνοντας παράλληλα και την επιθετική επενδυτική στρατηγική που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει ο εφοπλιστής.

Ειδικότερα, η Capital ανακοίνωσε ότι παρέλαβε το πρώτο φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize K Adventure (χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2011) από την SK Shipping την Τρίτη 10/1, προσθέτοντας πως «είναι το πρώτο από τα τρία αδελφά πλοία που παραλαμβάνουμε τον Ιανουάριο του 2017».

Όπως ανακοινώθηκε, το K Adventure μετονομάστηκε σε “Aristofanis” μετά την παράδοσή του στο στόλο της Capital.

ΜαρινάκηςΥπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραφε το mononews.gr στις 18 Νοεμβρίου του 2016, η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη είχε συνδεθεί τότε με τις εξαγορές τριών από τα έξι φορτηγά πλοία (όλα κατασκευασμένα στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Sungdong) που έχει διαθέσει προς πώληση η SK Shipping – γεγονός που τελικά επιβεβαιώθηκε.

Ο λόγος για τα K Endeavour, K Adventure (αμφότερα χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2011) και K Ambition (χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2012), για τα οποία το τίμημα κυμαίνεται συνολικά στα 67 εκατ. δολάρια – 44 εκατ. δολάρια για τα K Endeavour και K Adventure και 23 εκατ. δολάρια για το K Ambition.

Ωστόσο, παρότι η Capital δεν είχε προχωρήσει στην επιβεβαίωση, οι brokers ήταν κάτι παραπάνω από σίγουροι όλο το προηγούμενο διάστημα ότι ο κ. Μαρινάκης είχε κατοχυρώσει αυτά τα capesizes για τη ναυτιλιακή του.

Μαρινάκης Capital
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “K Adventure” της Capital Ship Management είναι χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής του έτους 2011

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Έλληνας εφοπλιστής, κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2016 υπήρξε ιδιαίτερα δραστήριος στις αγοραπωλησίες πλοίων. Στο γεγονός αυτό συνέβαλε και το ότι η αγορά του ξηρού φορτίου έχει αρχίσει δειλά-δειλά να ανακάμπτει με τις αγοραστικές ευκαιρίες να πληθαίνουν – ειδικά σε ό,τι αφορά τα πλοία τύπου capesize.

Για την ακρίβεια, η δραστηριότητά του ήταν τέτοια που αγόρασε 8 μεταχειρισμένα φορτηγά πλοία – όλα κλάσης capesize – συνολικά για το ποσό των 160 εκατ. δολαρίων, μια από τις μεγαλύτερες επενδυτικές κινήσεις από Έλληνες εφοπλιστές που καταγράφηκαν το έτος που έφυγε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Ρέστης: Συγκρούστηκε φορτηγό πλοίο της ναυτιλιακής του στη Σαγκάη

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Αγόρασε κι άλλο πλοίο

SHARE
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

LEAVE A REPLY