My Market: Φυγή προς τα μπρος με 10.000 εργαζόμενους και πτώση τιμών 5% (και χωρίς κούρεμα υποχρεώσεων)

Τα My Market δίνουν το καλό παράδειγμα: σε μία δύσκολη αγορά όπως είναι αυτή των σούπερ μάρκετ, η γνωστή αλυσίδα ξεχωρίζει όχι μόνο για τις οικονομικές της επιδόσεις, αλλά πολύ περισσότερο για το ηθικό επιχειρείν και την αξία που δίνει στο ανθρώπινο κεφάλαιο, κάτι που ειδικά σε μία τέτοια περίοδο οικονομικής κρίσης γίνεται όλο και πιο σπάνιο.

Η My Market πέτυχε με την εξαγορά του Βερόπουλου κάτι που φαινόταν ακατόρθωτο: όχι μόνο απορρόφησε μία εταιρεία μεγαλύτερη από την ίδια, αλλά κατάφερε να διατηρήσει τις 4.200 θέσεις εργασίας της αλυσίδας του Βερόπουλου, και ακόμα περισσότερο να τις αυξήσει κατά 1.000, φτάνοντας συνολικά, την ώρα που η ανεργία “παραλύει” την ελληνική κοινωνία και οικονομία, να απασχολεί πλέον περισσότερους από 10.000 εργαζομένους, κόντρα στο ρεύμα των απολύσεων.

Όμως δεν είναι μόνο ο αριθμός των εργαζομένων, αλλά και οι δεσμοί που έχει αναπτύξει με αυτούς η My Market, καθώς κανείς δεν έχει να πει κακό λόγο για το πώς μεταχειρίζεται η εταιρεία τους ανθρώπους που δουλεύουν γι’ αυτήν.

My market
My Market

Ηθικό επιχειρείν πάνω από όλα 

Η ανθρώπινη αυτή σχέση της εταιρείας με τους εργαζομένους της εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσής της στο ηθικό επιχειρείν – όπως άλλωστε στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η αξιέπαινη κίνησή της να αποπληρώσει άμεσα και στο ακέραιο, χωρίς κανενός είδους “κούρεμα”, τις οφειλές της Βερόπουλος προς τους προμηθευτές της, η οποία χαιρετίστηκε από την αγορά, που δεν είναι συνηθισμένη σε τέτοιες γενναιόδωρες κινήσεις (όπως έχουμε δει σε άλλες περιπτώσεις προβληματικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ…).

Υπενθυμίζεται ότι  ο Βεροπουλος είχε πολλά εκατομμύρια χρέη προς τους προμηθευτές του όταν εξαγοράστηκε από την My market. Η εταιρία όπως έχει εξηγήσει η διοίκηση της στο παρελθόν έχει δώσει μεγάλη έμφαση και στις σχέσεις τους με τους προμηθευτές, τις οποίες θεωρεί καθοριστικές για την σωστή λειτουργία των καταστημάτων.  Όπως έχει τονισθεί η My Market σε αντίθεση με το “κούρεμα” των οφειλών των προμηθευτών της Μαρινόπουλος, που αποτέλεσε βασική προϋπόθεση για την εξαγορά της χρεοκοπημένης αλυσίδας από το Σκλαβενίτη, η ίδια έσπευσε να εξοφλήσει στο ακέραιο τα χρέη της Βερόπουλος προς τους προμηθευτές της.

Οι πελάτες πάνω από όλα 

Και φυσικά δεν θα μπορούσε η My Market να μην κάνει αντίστοιχες κινήσεις και προς τους πελάτες της, αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες της εποχής που ταλαιπωρούν τους Έλληνες καταναλωτές: με την εφαρμογή των “τιμών My Market”, που είναι μειωμένες περίπου σε ποσοστό 5% κατά μέσο όρο, και με συνεχείς προσφορές σε προϊόντα, έχει καταφέρει να χτίσει μία σταθερή, πιστή πελατεία που διαρκώς αυξάνεται, ειδικά μετά την εξαγορά των καταστημάτων του Βερόπουλου, με την οποία σχηματίστηκε ένα μεγάλο ελληνικό δίκτυο σούπερ μάρκετ.

Πλέον, η My Market διαθέτει καταστήματα σε 221 σημεία σε όλη την Ελλάδα, έχοντας ανακαινίσει και εγκαινιάσει σε πλήρη ανανεωμένη λειτουργία 60 καταστήματα, ενώ έπεται και συνέχεια, καθώς το σχέδιο αναβάθμισης της αλυσίδας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Και παρά τις αυτονόητες δυσκολίες του εγχειρήματος, εν μέσω μίας οικονομικής κρίσης που “στραγγαλίζει” τόσο την επιχειρηματικότητα όσο και την καταναλωτική ισχύ, το μέλλον δείχνει λαμπρό για την εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλειστηριασμοί ακινήτων: Ένας τραπεζίτης (Θ. Καλαντώνης) γράφει για πρώτη φορά όλη την αλήθεια

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τράπεζες: 6.000 πλειστηριασμοί για όσους μπορούν, αλλά δε θέλουν να πληρώσουν

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μ. Γουλανδρή – Φ. Λαιμός: Ο «πριγκιπικός» γάμος και οι δύο γαμήλιες δεξιώσεις (pics – video)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here